Brunei Weather

: Top of Page : Please Visit Our Sponsors:

Wednesday, March 7, 2007

Sunday Outing




Keindahan diKampung Ayer dinegara kita bukan sahaja kerana keunikkan deretan rumah-rumah yang dibangunkan diatas ayer sahaja menjadi tarikan para pelancong-pelancong luar negara bahkan cara kehidupan yang harmoni mendapat tempat yang dalam dihati mereka. Apabila saya berjalan-jalan dikawasan ini saya telah berjumpa sekumpulan budak-budak yang sedang bermain mandi-manda dihalaman rumah mereka. Keasyikan mereka ini mengenangkan saya kembali ketika masa saya zaman kanak-kanak dulu. Ternyata keakraban sesama jiran tetanga masih kita dipratikkan sehingga kini. Suasana seperti ini saya abadikan dengan memetik beberapa keping gambar untuk dijadikan kenangan saya outing bersama teman saya, Adiputera. Terdapat beberapa scenery yang menarik boleh kita perolehi dikampung Ayer. Keaslian budaya serta aktiviti seharian penduduk disini membuat jari saya tidak pernah puas mengetik kamera yang dibawa.

2 comments:

Out Of Focus said...

This is a nice shot of the kids jumping for a swim. Lovely.

UcingItam said...

Splendid!