Brunei Weather

: Top of Page : Please Visit Our Sponsors:

Tuesday, March 13, 2007

Lion jump at ICC, CNY 2007


Tahun 2007 saya berpeluang menghadiri Sambutan Tahun baru Cina yang diadakan di International Convention Centre, Berakas. Kehadiran saya adalah diatas jemputan teman saya Jefry W dari Fotomas Studio untuk sama-sama mengambar suasana dan juga acara2 yang ditelah diaturkan. Ketibaan Kebawah Duli Yang maha Mulia Sultann Haji Hassanal Bolkiah Dan DiPertuan Negara Brunei Darussalm bersama kerabat kerabat diraja sebagai tetamu khas hari itu disambut meriah dan mesra. Apa yang menarik minat saya ialah aksi aksi ketika pertunjukan tarian singa yang dipersembahkan. Selalunya saya hanya menyaksikan aksi aksi stunt tarian ini dari kaca tv sahaja tetapi kini berada didepan mata. Disini saya rakam antara aksi hebat tersebut. 'Happy Chinese New Year 2007'

No comments: