Brunei Weather

: Top of Page : Please Visit Our Sponsors:

Monday, June 25, 2007

Outing Bandar Seri Begawan dipagi hari

Gembira dan seronok bila sudah berkumpul bersama se rakan fotografi, riuh rendah, lawak jenaka sesama sendiri sambil memetik kamera masing-masing. Masa beginilah perkongsian pendapat serta pandangan mengenai fotografi berkembang. Bagi saya suasana serta aktiviti begini hendaklah berterusan bagi mengeratkan lagi hubungan sesama fotograper tidak mengira apa pun taraf seni pengambilannya iaitu arif dalam potret,landskap,macro dan sebagainya.
Terima kasih kepada anda semua yang sudi turun padang walaupun terpaksa turun seawal subuh lagi dan datang jauh dari daerah Belait.

Antara yang dapat ku hasilkan pada outing kali ini dengan mengunakan lens 80-200mm.

Aksi fotograper kita...Mungkin dengan melihat gambar ini ada yang sudah mengenali mereka. Brother Kantalensa salut to you for coming from KB...Hamid Har tak cukup compact flash rupanya dan bagi teman yang tak tersebut nama disini terima kasih,kita akan keluar lagi dimasa yang kan datang.

Keindahan permandangan Bandar seri Begawan bersama kampung Ayer dipagi hari.Ketika ini matahari baru hendak memanaskan bandar kita.



3 comments:

thrumyeyes said...

Bro, terima kasih jua to everyone for tunjuk ajar masa outing atu. Berbaloi jua walaupun jauh perjalanan, ditambah lagi pemandangan yang menarik. Jangan lupa jua urang yang belanja kitani makan di Babu Kitchen lapas atu... jangan jara eh. Bro, mun dapat email kan gambar2 ku ani lagi tah baik. with your watermark please...untuk kenangan.

Musa.M said...

No problem bro,I will email gambar2 ramai dan yg lain2..lain kali bila jumpa lagi siok ...mungkin ada outing dengan pro dari luar bulan depan,ada ku email you kalau jadi..

thrumyeyes said...

thanks bro. i heard this weekend ke kg tamoi and kg sg matan. looking forward to it.